مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-13اقتصادي

خرید 32 میلیاردی کتاب توسط گیلانی ها


گیلانی ها در چهار طرح فروش فصلی کتاب سال گذشته با خرید بیش از 32 میلیارد ریال کتاب، استقبال بسیار خوبی از خرید یارانه ای کتاب داشتند و سبب شدند این استان در بین استان های پرفروش کتاب طرح های فصلی قرار بگیرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: گیلانی ها در چهار طرح فروش فصلی کتاب سال گذشته با خرید بیش از 32 میلیارد ریال کتاب، استقبال بسیار خوبی از خرید یارانه ای کتاب داشتند و سبب شدند این استان در بین استان های پرفروش کتاب طرح های فصلی قرار بگیرد.

فیروز فاضلی در گفت وگو با خبرنگاران، از فروش بیش از 32 میلیارد و 340 میلیون ریالی کتاب طی چهار دوره طرح فصلی فروش یارانه ای کتاب در کتابفروشی های گیلان خبر داد و گفت: تعداد کتاب های خریداری شده توسط گیلانی ها در چهار دوره طرح بهارانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب که در سال 1399 برگزار شد نیز قابل توجه بود و در مجموع 89 هزار و 515 جلد کتاب در این طرح ها توسط گیلانی ها خریداری شد.

وی مجموع تعداد روزهای برگزاری طرح های فروش فصلی کتاب در سال 1399 را 39 روز اعلام کرد و افزود: با توجه به محدودیت های کرونایی که در سال گذشته منجر به برگزار نشدن نمایشگاه های حضوری کتاب در عرصه استانی و ملی شد، طرح های فصلی فروش یارانه ای کتاب نقش مهمی در پر کردن این خلاء ناشی از شیوع کرونا در سراسر کشور داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 32 میلیاردی کتاب توسط گیلانی ها

خرید 32 میلیاردی کتاب توسط گیلانی ها